Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
begijnhof leuven
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: begijnhof leuven
Ik begrijp niet waarom de eerste twee foto's in de bewerking zo donker getrokken zijn. Overigens zie ik dat wel meer op dit forum. Donkere luchten schijnen belangrijker te zijn dan het hoofdonderwerp. Jammer.
De derde foto heeft aan de rechterzijde een aanzet voor een leuke compositie. Er staat echter te veel omheen om de foto aantrekkelijk te maken.
-
derde voor mij de beste, de anderen te over.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik moet Peterdep volgen en de innerlijke schaduw doet de foto's geen deugd.
Vooral de tweede is er ver over.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Persoonlijk vind ik het wel een mooie wolkenparij bij 1 en 2. De dreiging die er van uit gaat bij 2 is volgens mijn bescheiden mening knap ... foto heeft iest geheizinnigs ...
Ik hou ook wel van de compositie bij 1 en 2.Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
De eerste heeft imo een mooie compo
Comment
-
-
voor mij voorkeur voor nr1
Mooie kleuren, mooi contrastNikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
Ik vind nummer 1 en 3 goed
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk berichtIk begrijp niet waarom de eerste twee foto's in de bewerking zo donker getrokken zijn. Overigens zie ik dat wel meer op dit forum. Donkere luchten schijnen belangrijker te zijn dan het hoofdonderwerp. Jammer.
De derde foto heeft aan de rechterzijde een aanzet voor een leuke compositie. Er staat echter te veel omheen om de foto aantrekkelijk te maken.Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtja, dat heet "dreigend" he.
ik snap ook niet wat er zo mooi aan is.
Comment
Comment