Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnebloemen!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zonnebloemen!

    olalala dit is klasse...mag linea recta naar de HOF van mij
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

    Comment


    • #17
      Re: Zonnebloemen!

      Top!

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #18
        Re: Zonnebloemen!

        Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
        Zeer knappe compo en kleurenpallet
        Ik volg
        pitteljon.be
        The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

        Comment


        • #19
          Re: Zonnebloemen!

          Mooi staaltje fotografie. Het frise zomers geel tegenover het drijgende grijs heeft een pracht effect hoe het hie gefotografeerd is.

          Comment


          • #20
            Re: Zonnebloemen!

            Een hele knappe!

            Grtz,Fabienne
            Zeg wat jij wilt zeggen, in plaats van wat anderen willen horen.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment


            • #21
              Re: Zonnebloemen!

              Wauw! Geslaagd!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

              Comment


              • #22
                Re: Zonnebloemen!

                Hele mooie benadering van dit onderwerp ! Erg knappe kleurencombi, origineel ook. Voor mij is dit een topfoto.
                Marleen
                It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                Comment


                • #23
                  Re: Zonnebloemen!

                  Compositie is goed, de bewerking niet. De rest is teveel verdonkerd t.o.v. de zonnebloem. Naar mijn mening is dat hier niet nodig. De opname zou veel mooier zijn zonder dat
                  Jochenvde Photography
                  Flickr

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zonnebloemen!

                    Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
                    Compositie is goed, de bewerking niet. De rest is teveel verdonkerd t.o.v. de zonnebloem. Naar mijn mening is dat hier niet nodig. De opname zou veel mooier zijn zonder dat
                    De foto was al redelijk donker, was juist voor het onweer losbarste, zie je aan het grijs van de lucht!! Daarom heb ik die zonnenbloem wat meer belicht, vond dat die daardoor meer aandacht vroeg!!
                    Maar bedankt voor je eerlijke mening!!
                    Gr Tantine
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zonnebloemen!

                      Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
                      Compositie is goed, de bewerking niet. De rest is teveel verdonkerd t.o.v. de zonnebloem. Naar mijn mening is dat hier niet nodig. De opname zou veel mooier zijn zonder dat
                      Ik volg voor een deel...
                      Ik vind het lovenswaardig dat je de mogelijkheden van de extreme vignettering (want dat is het in feite) hebt aangevoeld. Het warmegele staat in harmonieus contrast met het donkerder grijze.
                      Edoch, de bewerking is m.i. overdreven en daardoor valt ze teveel op. Je ziet de bewerking onmiddellijk. Het ligt er te dik op ! De bewerking zou minder dominant mogen zijn...
                      Maar ja, we leven nu eenmaal in een tijd waar een foto met extreme bewerkingen voor de meesten onvermijdelijk een voetje voor heeft. Jammer, maar het is zo...
                      Desalniettemin een mooie compo, lekker dicht en weids...
                      Greetz, KAriboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                      Comment


                      • #26
                        Re: Zonnebloemen!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                        Ik volg voor een deel...
                        Ik vind het lovenswaardig dat je de mogelijkheden van de extreme vignettering (want dat is het in feite) hebt aangevoeld. Het warmegele staat in harmonieus contrast met het donkerder grijze.
                        Edoch, de bewerking is m.i. overdreven en daardoor valt ze teveel op. Je ziet de bewerking onmiddellijk. Het ligt er te dik op ! De bewerking zou minder dominant mogen zijn...
                        Maar ja, we leven nu eenmaal in een tijd waar een foto met extreme bewerkingen voor de meesten onvermijdelijk een voetje voor heeft. Jammer, maar het is zo...
                        Desalniettemin een mooie compo, lekker dicht en weids...
                        Greetz, KAriboe
                        Je hebt waarschijnlijk wel gelijk hoor!! De volgende keer zal ik wat minder vignettering toepassen!!!
                        Bedankt voor je reactie!!
                        Gr Tantine
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #27
                          Re: Zonnebloemen!

                          ik kan karoboe hierin volgen, maar het is toch een mooie


                          groeten


                          Jagertje

                          Comment


                          • #28
                            Re: Zonnebloemen!

                            Bedankt allen voor jullie fijne reacties!!
                            Vanaf morgen ben ik op reis en zal terugkomen met hoop ik "mooie" foto's!!!

                            Gr Tantine
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment


                            • #29
                              Re: Zonnebloemen!

                              Mooie compositie, maar verder een een zeer onnatuurlijk kitscherig kleurenpalet.
                              Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                              Comment


                              • #30
                                Re: Zonnebloemen!

                                Op vakantie terwijl je in de HoF ronddwaalt... Proficiat ! Een artistieke benadering met tegenstrijdige meningen die een nominatie behaalt, het is Van Gogh ook overkomen !
                                Marleen
                                It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                                http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                                Comment

                                Working...
                                X