Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tour de Normandie= Arronmaches

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tour de Normandie= Arronmanches

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    misschien een tik van mij, maar het valt me altijd op als een horizon niet echt horizontaal staat.
    soms gooi ik er dan een raster overheen om het na te kijken, en soms zit ik dan verkeerd en lijkt het maar zo.
    bij de opnamen van mijzelf verander ik soms de horizon, omdat ie niet recht oogt, terwijl het volgens het raster wel horizontaal is.
    tja....het oog wil ook wat.
    grt,bouk.
    Ik zal straks nog eens kijken Bouk.Ik laat het je weten ok?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Knappe foto's. Het verbaast me een beetje dat bouk niet voorstelt de eerste wat te croppen onderaan.
      tja.........................nou je het zegt!!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

grt,bouk.

(dacht ik het niet?)
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

grt,bouk.
          Bouk normaal zou ik nu weer niet moeten reageren he...
          Zo wordt deze post een sluikstort.
          Als ik die eerste crop dan is die kleur van de zee voor een deel weg en ontkracht de foto.Vind hem juist mooi zo met die kleur overgang.Persoonlijke smaak.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Je hebt gelijk, schoonSpikke. Trouwens, het is jouw foto. Maar bij het bekijken van de foto's, dus nog vóór ik enig commentaar gezien had (zal trouwens als het kan altijd een oordeel vellen vooraleer ik de reacties van anderen lees), was mijn allereerste idee bij #1: misschien croppen tot aan de rots?
            Dan las ik de commentaren, en dus ook die van bouk (die ik beschouw als de Meester Cropper hier). En toen verbaasde me zijn reactie enigszins: wel een opmerking over de horizon, maar niets over eventueel croppen.
            Enfin, altijd leuk wat leven in de brouwerij te hebben!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Mooie reeks hoor
              pitteljon.be
              The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Heel mooie beelden jammer dat die bunkers het landschap onsieren , maar daar horen ze er bij ,
                offtopic
                ik ga deze zomer naar bretagne hoop ook zulke beelden te maken van de kust

Comment

Heel mooie reeks. De kleur van het water in de eerste is werkelijk prachtig.
                  Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                    Heel mooie beelden jammer dat die bunkers het landschap onsieren , maar daar horen ze er bij ,
                    offtopic
                    ik ga deze zomer naar bretagne hoop ook zulke beelden te maken van de kust
                    Koen bedankt voor de reactie en de rest ook..
                    Die bunkers dat zijn eigenlijk pontons waar de Engelsen een kuntsmatige haven mee gebouwd hebben om hun schuiten aan vast te meren..Anders ging dat niet met het strand. De overblijfsels die liggen daar nog in zee en zullen daar heel waarschijnlijk nog jaren liggen.
                    Als ik echt geen van deze dingen had willen zien op de foto had ik een andere standpunt ingenomen.
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Zoals Koen zelf zegt: ze horen erbij!

Comment

mooie reeks van een prachtige locatie
                        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                        *BD1034BE

Comment

Ben net terug van ook een tripje Normandië,ook deze heb ik gezien maar niet zo mooi op de sensor gezet....zeer mooi trio, 'k heb al direkt goesting om terug te vertrekken se Pascal ...

Comment

Bedankt nogmaals voor iedere reactie.
                            Bij het eerste geschikte moment zal ik zeker terugkeren naar Normandie dat toch tot 1 van mijn favoriete plaatsjes behoort.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Mooie reeks, mijn voorkeur gaat naar nr 1 wegens de kleuren.
                              Wil er ook nog een keertje terug, indrukwekkend die landingsplaatsen ! Je hebt ze mooi weergegeven Pascal.
                              Even terzijde als ik mag : het is "Arromanches" (zonder "n")
                              Marleen
                              It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                              http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
                                Mooie reeks, mijn voorkeur gaat naar nr 1 wegens de kleuren.
                                Wil er ook nog een keertje terug, indrukwekkend die landingsplaatsen ! Je hebt ze mooi weergegeven Pascal.
                                Even terzijde als ik mag : het is "Arromanches" (zonder "n")
                                Marleen
                                goede opmerking..Mijn vrouw die zei het nogtans en ik was het natuurlijk weer vergeten.
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                                X