Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ann, ik vind dit een schitterend plaatje. Wat mij betreft, ook één van de mooste plekken ter wereld.
Het is niet iedereen gegeven dit zo magistraal vast te leggen.
Van mij mag je nog meer van die betoverende plaatjes uit je 'ouwe' doos halen hoor, want er zitten daar nog meer pareltjes tussen.
Dit is altijd genieten !!!
@Control-Z : de meeste toeristen slagen er wel niet in om met een goed belichte foto naar huis te gaan. Doorsnee toeristenplaatjes vertonen meestal uitgebrande luchten en te donkere schaduwen zonder enig detail, of niet soms ?
Als alle wereldwonderen ineens afgedaan worden als 'toeristenkiekjes' kunnen die van National Geografic hun matten oprollen.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Prachtige prent, laat ze maar komen, oude doos of niet, ik vind veel van je materiaal echt prachtig. De omgeving zit natuurlijk mee maar je moet het ook nog eens goed kunne vastleggen, en dat is zeker gebeurd!
heel erg mooi! mooie kleuren ...die ene wolk komt op mij wel wat vreemd over..net of ie 'plat'is..(beetje bijgewerkt of zo met een 'spray-tool' lijkt het wel, ik weet het niet precies) niettemin, een zeer mooie plaat!
Tis niet omdat je in Canada bent ,dat je de beste fotos levert he? Het voordeel is er uiteraard wel dat jij daar bent en ik ben daar STIKJALOERS OP...
Prachtige plaat hoor en alle grapjes op een rij.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment