Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3x vlas.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 3x vlas.

    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Tiens, hier zie ik nochtans alle detail in die bomen. Van 'dichtslibbing' is op m'n gecallibreerd scherm hier totaal geen sprake

    Mvg,
    Frederic


    Histogrammetje erbij.Zo goed?




    Walter
    D850

    Comment


    • #17
      Re: 3x vlas.

      Mooie opnames.Kan niet echt kiezen.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #18
        Re: 3x vlas.

        Ik vind ze ook alle drie geslaagd, met net(?) voldoende detail in de donkere bomenrij. Lichte voorkeur voor de eerste.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Re: 3x vlas.

          wat een prachtige foto's.
          doe mij ze maar alledrie.

          Comment


          • #20
            Re: 3x vlas.

            bedankt allemaal voor de toffe reacties!

            Comment


            • #21
              Re: 3x vlas.

              Zoals velen deel ik ook de mening dat nummer 1 prachtig is qua kleuren en het zicht, maar nummer 2 is echt wel een hele leuke...de hond steelt de show! Prachtige zichten en ik vind ze eigenlijk allemaal erg mooi!

              Groetjes,
              Ann

              Comment


              • #22
                Re: 3x vlas.

                Drie hele mooie, maar de tweede is toch mijn favo
                'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                Grtjs, Jacky

                Comment


                • #23
                  Re: 3x vlas.

                  THX!! de hond in F2 is 1 van mijn 3 bearded collies, ze is de jongste van het hele stel, en ze vindt de camera prachtig! Belle (zo heet ze namelijk)

                  wat de foto's betreft..

                  ik heb het enorm eenvoudig gehouden.. geen zware bewerkingen dus..

                  om heel eerlijk te zijn, ze zijn allemaal in JPEG geschoten, en ik heb iets onderbelicht op de lucht, en de 'vivid'-mode gebruikt van de camera.. iso 200 en -0.3 Ev.. diafragma was gewoon F/9 of zo..en belichten op de lichtste delen..(de wolken dus..)



                  THX!!
                  Last edited by Sjinouck; 14 juli 2009, 05:44.

                  Comment

                  Working...
                  X