Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik volg , en mis wel een beetje scherpte , wel een zeer mooi standpunt
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Bedankt voor jullie reacties!!
Wat die scherpte betreft, hier was het niet de bedoeling dat die buldozer op beeld zou staan, hij kwam toevallig voorbij, daarom ook geen tijd gehad om sluiterstijd te veranderen, een gewone momentopname!!
Maar geef jullie wel gelijk hoor!! Maar hier zie je dan ook dat die in beweging is!!
Gr Tantine
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Liever een totaal onscherpe bulldozer, dus nog verder naar voor scherpstellen, voor mij.
Toch een leuke.
Ik volg je FestinaLente.
De tracks is het onderwerp en worden gemaakt door een subonderwerp.
Verder echt mooie plaat. Origineel idee, goed uitgewerkt, tijd voor genomen en lekker verzorgd weggezet.
This I Like
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Smaken verschillen en daarom een foto met Bulldozer voor mij maar dan ook onscherp met de neus in de andere richting net in de helft buiten het kader...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment