Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Grappige titel: Zomerse landschappen. De foto's gaan volgens mij over de schitterende luchten en niet zozeer over het landschap. De landschappen spelen een ondergeschikte rol. Dat blijkt mede uit de (terechte) kleurstelling.
Weidse landschappen,prachtige wolkenformaties...het blijft boeiend om naar te kijken..geen voorkeur...alle drie mooi ....waar zijn deze gemaakr Chrit...( als ik vragen mag )
Weidse landschappen,prachtige wolkenformaties...het blijft boeiend om naar te kijken..geen voorkeur...alle drie mooi ....waar zijn deze gemaakr Chrit...( als ik vragen mag )
Deze foto's zijn gemaakt in het landschap op de weg van Tongeren naar Waremme.
Een prachtig glooiend landschap met veel kleur, en telkens anders.
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Mooie eerste en daarna de derde Bij je tweede foto is de verdeling wat uit balans....de weg neemt via een bocht de kijker direct naar de rand van de foto.
Comment