Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hier hou ik wel van , mooie kleuren en dreigende wolken...
sterk bezig Chrit
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Drie prachtige foto's met heerlijke wolken en prachtige kleuren. Ik vind de contrasten tussen het landschap en de lucht super. Ik heb een heel lichte voorkeur voor nummer 2. Knap werk!
Driemaal prachtige luchten. De tweede zou nog sterker kunnen zijn imho als je je camera wat naar links draaide, ik vind het bosje rechts er namelijk teveel aan.
'k heb ze al de hele dag onderweg zitten bekijken, die prachtige wolkenpartijen, en maar vloeken dat ik er geen foto's van kon nemen. En jij... jij plaatst hier 3 zulke wolkenbeelden...
Geef mij maar de tweede (met stip), alhoewel ik de derde ook heel mooi wind. De eerste zegt me eigenlijk weing tot niks.
Soms moet je heel weinig in beeld hebben om prachtige sfeervolle foto's te maken!!
Land en dreigende wolkenlucht, wat moet je hier nog meer hebben!!
Voor mij alle 3 mooi!!
Gr Tantine
Comment