Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hier een paar foto's van bij valavond , de afgereden graanvelden lagen er mooi bij.
Hopelijk is het iets ?
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Twee prachtige foto, en ik kan niet kiezen welke ik het mooiste vind. Beiden hebben heerlijke wolken en schitterende kleuren. Bij de eerste vind ik de wolken zalig, bij de tweede vind ik het vergezicht prachtig...ach ik kies niet...beiden zijn het zalige foto's!
De eerste vind ik prachtig, heel mooie compo en schitterende bewolking
De tweede kan mij iets minder bekoren van wege het houten gevaarte aan de linkerzijde.
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Xiebu, ik ga hier niet kiezen,ze zijn beide prachtig ,mooie diepgang
mooie kleuren mooie overgang van donker naar licht
en een knappe reflectie op de 2de van de zon
De tweede kan mij iets minder bekoren van wege het houten gevaarte aan de linkerzijde.
Is zeker iets!!
Heel mooi van kleur en diepte in beide foto's!
Prachtig hoe de ondergaande zon de wolken zo mooi belicht.
Prefereer de eerste voor je laag standpunt en comp.
De 2 de vind ik ook goed mede door de reflectie op die kar en weerspiegeling in het venster, wel jammer dat de horizon niet recht is!
Gr Tantine
Comment