Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
S.k.b.
Collapse
X
-
-
Re: S.k.b.
vind het wel leuk, dat hier de indruk wordt gewekt dat je zo naar de overkant door kan lopen.
heel goed gezien hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Knap beeld.
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtMoeten we een landschap achter de architectuur zoeken
Grtz, RF
groetjes,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtMoeten we een landschap achter de architectuur zoeken
Grtz, RF
Hier wordt een stadslandschap afgebeeld. De foto hoort dus ook bij landschappen thuis. Veel meer verduidelijking kan ik daar niet aan geven.
Het was mij zeker niet om de architectuur te doen, anders had ik een ander camerastandpunt genomen.
( Wel jammer dat op BD zo in hokjes wordt gedacht. )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtEr zit veel waarheid achter uw comment.
Hier wordt een stadslandschap afgebeeld. De foto hoort dus ook bij landschappen thuis. Veel meer verduidelijking kan ik daar niet aan geven.
Het was mij zeker niet om de architectuur te doen, anders had ik een ander camerastandpunt genomen.
( Wel jammer dat op BD zo in hokjes wordt gedacht. )
Merci voor de verduidelijking! En neen, ik denk niet in hokjes! Ik was gewoon niet mee!
Nu dus veel beter!
Er word in deze foto kwistig met lijnen gegooid, wel een beetje jammer dat die links van de foto mooi evenwijdig met de rand lopen, en rechts schuinlopen. Uiteraard is dat wel door het gekozen perspectief, maar misschien komt het beter uit, mits een beetje correctie?
De witte stipjes in het midden van de foto lijken wel een beetje op kruimels (ik wou ze van m'n scherm vegen )
Desalniettemin: knap dat dit eens een andere foto is bij 'onze landschappen'... Best dat er nog één is die z'n nek wil uitsteken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtvind het wel leuk, dat hier de indruk wordt gewekt dat je zo naar de overkant door kan lopen.
heel goed gezien hoor.
grt,bouk.
grtjs,
jeannot
Comment
Comment