Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
tja..dat dacht ik al, tis me gewoon net effe tè blauw.
vooral de overgang van licht naar donkerblauw vind ik met een pola vaak te veel opvallend, daarom gebruik ik nooit een pola voor mijn wolkjes.
grt,bouk.
Een mooie mede door de mooie grote wolk. Ik gebruik wel egelmatig een polarisatiefilter. Meestal kan je de overdreven verschillen in het blauw vrij gemakkelijk oplossen in je software.
Mooie opname en het blauw mag voor mij wel..Maar is meer iets voor een strandlucht vind ik..De grote wolk neemt wel serieus de aandacht weg van het algehele beeld..Was deze wolk opgesplits in een paar of meerdere dan zou het een andere beeld geven voor mij.
Persoonlijke smaak.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment