Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
een veld in hoepertonge,heb het in 2 aparte plaatjes gezet,omdat het veld werkelijk in het midden u vorm maakte en de lucht mooi was dacht ik,dit moet ik delen met degene die het kan bekoren
beide zijn een andere bewerking
Voor mij ook de 1ste!! De 2 de is wat onnatuurlijk.
Maar qua compositie zijn ze beiden even sterk!! De sporen in het veld geven de foto's een enorme diepte, ook goed gebruikt gemaakt van de hoeken!!
Gr Tantine
Te gek, Jeannot.
Allebei schitterend maar sluit me aan bij een eerdere opmerking. De eerste is zo sterk dat de tweede een beetje tegenvalt. Als je ze andersom gepost had dan had die eerste meer tot zijn recht gekomen.
Comment