Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Jawatte, dat is een schitterende plaat! Eenvoudig maar oh zo mooi, zo zie je maar dat je niet veel in het landschap moet hebben om er iets moois van te maken. Je had heerlijk licht, prachtige kleuren en de kalme sfeer is zo waar te nemen. Schitterend werk!
Het meeste is hier reeds gezegd. De eenvoudige compositie werkt erg goed....mooi voorbeeld van de regel van derden.
De manier van verdeling zit al volledig in het onbewuste ingebakken. Ik durf wedden dat ook wanneer je geen camera bij je hebt... je haast van elke dagdagelijkse situatie die je ziet reeds een perfecte compositie gemaakt hebt met je hersenen.
Ik durf wedden dat ook wanneer je geen camera bij je hebt... je haast van elke dagdagelijkse situatie die je ziet reeds een perfecte compositie gemaakt hebt met je hersenen.
Awel, 't is waar....het constant rondkijken naar compositie's in het landschap,trachten te berekenen hoe de lichtinval zou kunnen zijn tijdens elk jaargetijden,het uitrekenen van de stand van de zon,'t is een hobby waar je altijd mee bezig bent hé, ook zonder camera ...maar ik veronderstel dat de meeste landschapsfotografen dat soort van 'misvorming hebben ....niet ?
Lekker sfeertje, rustgevende plaatje waar je echt van kan genieten!!
Mooi standpunt genomen, zacht van kleur en mooi de reflectie van de wazige zon!!
Mooi!!!
Gr Tantine
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment