Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeker voor mij de 1ste
De mooie kleurovergang van het oranje v/d ondergaande zon naar het blauw-grijs van de donkere lucht vind ik mooi
Aan de vele details die op beide foto´s te zien zijn (die takjes die uit het water steken) zit je ook met een toplens te werken
Klasse!
hangt helemaal af, van diegene die hem gebruikt.
grt,bouk.
Nee Bouk... soms is het gewoon beter om af te stappen van groothoek. Meer is niet altijd beter. Dat hangt niet af van de fotograaf, maar van het onderwerp. Alleen zal een fotograaf de juiste keuze moeten maken.
Tevens is er een vreemde horizontale onderbroken witte lijn die dwars door
de donkere stuiken loopt?
Precies een verlichte trein die in de verte voorbijrijdt?
( ook aanwezig in 1, maar veel minder opvallend )
Dat is de schittering van een ander vennetje. Door het lage standpunt is het verworden tot een streepje... Het is te overwegen om die weg te halen, maar ik vind het zelf niet erg storend, of storend genoeg.
Comment