...zijn er verschillende mooie en uitgestrekte landschappen te vinden,beide foto's zijn op quasi dezelfde plaats maar op een ander tijdstip genomen...graag jullie voorkeur....indien ze bevallen natuurlijk
Jean-Louis ik vind het een prachtige reeks.Twee verschillende tijdstippen met verschillende sfeer..De uitgestrekheid van dit lanschap is goed weergegeven.
Knap meer kan ik er niet over zeggen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ondanks dat het beide mooie natuurlijke platen zijn (ik zie ze heel graag zo) heb ik toch een voorkeur voor de 1e, dit omdat deze plaat wat meer spanning uitstraalt, mede door het mooie licht op het grasveld/onderwerp en ook de mooie spannende wolkenpartijen, ook de compo vind ik op de 1e net wat beter omdat het onderwerp/landbouwwerktuig iets minder dicht tegen het onderkader aanzit..
Maar zoals gezegd, de 2e mag er zeker ook zijn..
Vraagje.. zijn het beide enkele belichtingen? Of heb je nog meerder belichtingen gemaakt..
Vraagje.. zijn het beide enkele belichtingen? Of heb je nog meerder belichtingen gemaakt..
Groet, Rob...
Om de nodige dynamiek te verkrijgen zijn beide samengesteld uit 2 belichtingen Rob( 1 stop verschil )....en ik volg je mening omtrent de plaatsing van het werktuig...compositorisch 'voelt' de plaatsing bij de 1ste beter aan hé ...bedankt voor de reaktie
Foto 1 : nadruk op de voorgrond
Foto 2 : nadruk op de lucht.
Foto 2 iets meer "naturel"
Foto 1 wel modieus vanwege moderne beeldtechniek, maar de lucht komt bij mij "vuil" over. Maar de tonaliteit van lucht en voorgrond zijn beter in evenwicht.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment