Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
mooie foto/mooie kleuren en spiegeling.. heeft wel iets weg van een HDR..
U bent de eerste die het opmerkt, je hebt een scherp oog, het is idd een HDR maar dan in heel lichte vorm zonder te overdrijven.
Tonemapping gedaan zodat het realistisch bleef.
Wow, 12 reacties op nog geen dag, das een record voor mij.
Ik vond mijn foto ook wel goed maar zo'n hoop reacties had ik niet verwacht, dit doet deugd.
Allen bedankt.
en je gaat er volgens mij nog meer krijgen,want dat is verdiend blijf het een superieur plaatje vinden
Een knappe uitsnede, goed gezien, sterke spiegeling en heerlijk licht
Maar - en ik ben blijkbaar de eerste - de postprocessing kan mij niet zo bekoren. De toonzetting is hard en zeer contrastrijk, de opscherping te zwaar doorgevoerd. En dit is IMHO volledig in tegenspraak met de werkelijke sfeer van de foto : zachte en late zon, stil en poëtisch.
Laat je door deze opmerking echter niet ontmoedigen : deze stijl is nu eenmaal van deze tijd en "ligt goed in de markt". Maar, deze fotograaf van de oude school, vind het jammer dat ze te pas en te onpas wordt gebruikt...
Geen nood, zoals alle modeverschijnselen zal ze wel weer een beetje temperen
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment