Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik ben een beetje aan het klooien met lijnen en (kleur-)vlakken in minimalistische landschappen...niet makkelijk btw om af te wijken van wat de algehele mores is..
Ik hou van dit soort werk. Na de eerste dacht-ik: dit is 'm, maar toen ik de tweede zag (mooi lijn tussen groen en geel)..., ditto voor de derde. Geen bepaalde voorkeur dus, maar wel mooi.
THX allemaal!! 1 en 3 bevatten idd wat paars-zweem.. mss komt het door de paarse bloemen op de aardappeltjes, of heb ik teveel blauwcontrast toegevoegd..dat wordt nog ff uitzoeken..
Hele mooie reeks.
Goed gezien en uitgewerkt.
Ga door in de lijn die je aan het ontwikkelen bent.
Dat belooft
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment