....2O graden en een prachtige natuur ..wat wil je nog meer..Zaterdag met mijn kroost een tarasje gaan doen in Zoutleeuw..Ik had geluk want het licht en de lucht waren heerlijk...Deze fotos heb ik een lichte punch gegeven.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
iets later op de dag...
Collapse
X
-
-
-
Re: iets later op de dag...
Twee maal raak geschoten en voor mij is de eerste een schot in de roos.
Mooie bewerking overigens
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtTwee maal raak geschoten en voor mij is de eerste een schot in de roos.
Mooie bewerking overigens
Grtz, RF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk berichtDe onderste voor mij
gr.ron.
grtjs,
jeannot
Comment
-
-
-
twee mooie opnamen, al vind ik bij beiden de bewolking in het midden wat te licht, zijkanten wel goed.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik ga voor de eerste , centraal standpunt van de toren komt tot zen recht doormede het centrale standpunt van de horizon.
en de beplanting brengt je naar de toren , kleurtjes komen wel een beetje koel over , mochten hier van mij een beetje warmer.
Wat de wolken betrefd , idd , die zijn centraal aan de bleke kant , kan zijn door een of andere action die het center oplichten.
Maar de plaat is GOED , alle details aanwezig en een top locatie
mvg xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtTwee mooie Pascale, maar de tweede smaakt mij toch 't meest
bedankt voor de comments...
Ik zal eens een warmere versie posten he Xiebu?
Off Topic:Jackske mijne naam is Pascal en niet met een "e" want dan moet ik dat operatief laten verwijderen..Snappie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk berichtIk ga voor de eerste , centraal standpunt van de toren komt tot zen recht doormede het centrale standpunt van de horizon.
en de beplanting brengt je naar de toren , kleurtjes komen wel een beetje koel over , mochten hier van mij een beetje warmer.
Wat de wolken betrefd , idd , die zijn centraal aan de bleke kant , kan zijn door een of andere action die het center oplichten.
Maar de plaat is GOED , alle details aanwezig en een top locatie
mvg xiebu
Domi,
IK had dat nogtans niet opgemerkt op mijn scherm..Zag er allemaal uitstekend uit..Het dodge and burn effect wat meer centraal denk ik was beter geweest..Raar want mijn scherm is niks mee aan de hand...
Zal deze avond eens iets posten wat warmer is ok?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk vond de eerste ook de betere ondankst de toren die centraal staat.In dit geval de blikvanger..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtOff Topic:Jackske mijne naam is Pascal en niet met een "e" want dan moet ik dat operatief laten verwijderen..Snappie
Dus Jackske ik zou me maar uitgebreid verontschuldigen bij Pascal en met een plechtige communicant gezichtje beloven dat je dit nooit meer zult doen
Groetjes, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichten er zijn er niet veel die hunne jongeman willen verliezen se
Dus Jackske ik zou me maar uitgebreid verontschuldigen bij Pascal en met een plechtige communicant gezichtje beloven dat je dit nooit meer zult doen
Groetjes, RF
grtjs,
jeannot
Comment
Comment