Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Ik volg hier zeker kwa sfeer...Maar waarom met HDR als het zo een donkere opname is?
HDR gebruik je toch om meer details te krijgen en het dynamisch bereik van je foto te verbreden...
Het is hier avond en van details is er niet veel meer over of ben ik mis..
Ik ben eens benieuwd naar een linkje van de originele...
Tis een kwestie van keuze om HDR te maken of niet en je hebt er voor gekozen..Alleen snap ik niet waarom met deze opname..Met alle respect he want de opname zelf is een mooi plaatje...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik volg hier zeker kwa sfeer...Maar waarom met HDR als het zo een donkere opname is?
HDR gebruik je toch om meer details te krijgen en het dynamisch bereik van je foto te verbreden...
Het is hier avond en van details is er niet veel meer over of ben ik mis..
Ik ben eens benieuwd naar een linkje van de originele...
Tis een kwestie van keuze om HDR te maken of niet en je hebt er voor gekozen..Alleen snap ik niet waarom met deze opname..Met alle respect he want de opname zelf is een mooi plaatje...
Alvast bedankt allemaal om te kijken. Ik heb hier een HDR gemaakt om het uitgebrande van de weerspiegeling van de zon tegen te gaan. Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is.
Oorspronkelijk geplaatst door PixelpainterBekijk bericht
Alvast bedankt allemaal om te kijken. Ik heb hier een HDR gemaakt om het uitgebrande van de weerspiegeling van de zon tegen te gaan. Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is.
Yep bedankt hiervoor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door PixelpainterBekijk bericht
bedankt, nooit geweten dat je daar ook HDR voor kon gebruiken.
grt,bouk.
Comment