Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zeer mooie opname op het juiste moment , wel een beetje hardheid of ruis in de wolken , maar voor de rest prachtige kleuren
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
ma ik denk dat uit canary wharf meer te halen is persoonlijk? Een skyline met de HSBC toren enz?
Ja, klopt, ik geef je groot gelijk, maar er zijn redenen voor:
* Ik was al op van 4u 's morgens en de foto is genomen omstreeks 22:45u, dus na al die kilometers door Londen centrum, was ik stikkapot en de fut ontbrak me om verder Canary Warf te verkennen
* Ik had geen statief bij, dus moest me beperken tot plaatsen om de camera neer te leggen (en die waren er niet zoveel) [note to myself: koopt u ne gorillapod ]
* (voorlopig nog) gebrek aan een degelijke groothoek, want die heb ik wel gemist met al die hoge gebouwen
Maar het is daar zo mooi en fotogeniek 's avonds dat ik zeker nog eens terugga!
Comment