Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boerderij Benoit + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Boerderij Benoit + update

    Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
    weet je, je hebt volkomen gelijk,en de naam die u ontglipt was waarschijnlijk het vinne,nu wat die schuivertjes betreft:daar ben ik niet aan geweest,en dat is nu het grappige dat iedereen over die schuivers bezig is
    er bestaat nog zoiets als presets & action,moet je helemaal niks voor doen, en dit is mms een goede raad voor Micro om deze eens op zijn foto's van Berlijn los te laten,komen ze niet zo polaroid over

    grtjs,

    jeannot
    Presets en actions ?
    Daar is dan toch, voor ze op te slaan, met de schuivertjes gewerkt?
    Of begrijp ik het niet helemaal?

    Comment


    • #32
      Re: Boerderij Benoit + update

      Paar dagen offline geweest en weeral een boel gemist
      Drie prentjes die er mogen wezen.

      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #33
        Re: Boerderij Benoit + update

        voor en tegenstanders ik volg deels gNo de twee laatste vind ik niet zo geslaagd de eerste daar en tegen vind ik ok


        groeten

        jagertje

        Comment


        • #34
          Re: Boerderij Benoit + update

          al ben ik zelf een voorstander van ´naturel´ en wordt er de laatste tijd veel gemanipuleerd in met name landschapsfotografie wat betreft kleuren etc, toch spreken deze platen me erg aan!! ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft het wat scheve standpunt, maar een plaat is een plaat, en die raakt je of niet.. deze platen raken mij dus wel degelijk!...



          groetjess, Alex!

          Comment


          • #35
            Re: Boerderij Benoit + update

            Ik vind die tweede een heel kunstige plaat , prachtig de laatste vind het gras wat te kunstmatig , maar de eerste twee prachtig die kleuren van jou vind ik altijd mooi je hebt een eigen stijl waar als het ware je foto,s kan in herkennen

            Comment


            • #36
              Re: Boerderij Benoit

              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              Het zijn prachtige luchten met dito kleuren, maar qua compo wringt het voor mij toch wat. 'Rap geschoten' had volgens mij toch betere resultaten kunnen opleveren als het 'iets minder rap geschoten' geweest was.

              Mvg,
              Frederic
              Ik vraag mij toch even af hoe jij kan weten hoe rap hij geschoten heeft?

              Comment


              • #37
                Re: Boerderij Benoit + update

                Mooi reekske,voorkeur voor de derde
                Grt
                Theike
                Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

                Comment


                • #38
                  Re: Boerderij Benoit

                  Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
                  Ik vraag mij toch even af hoe jij kan weten hoe rap hij geschoten heeft?
                  wreed snel koentje


                  grtjs,

                  jeannot

                  Comment


                  • #39
                    Re: Boerderij Benoit + update

                    Je derde Jeannot !
                    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                    Grtjs, Jacky

                    Comment


                    • #40
                      Re: Boerderij Benoit + update

                      iedereen bedank voor de tijd die jullie genomen hebben om deze te aanschouwen,
                      en te beoordelen,wat die scherpte betreft daar heb ik iets op gevonden,en als ik er helemaal uit ben zal ik deze zeker met jullie delen


                      grtjs,


                      jeannot

                      Comment

                      Working...
                      X