Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hier eens een plaatje van brabant , deze keer een simpel graanveldje met een mooi dieptezicht en heerlijke wolkjes.
Hopelijk is het iets ?
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Na de Brabantse landschapjes,de Brabantse graanveldjes
Prachtige wolken,maar de bewerking in zijn geheel heeft naar mijn smaak net dat tikkeltje magenta te veel,maar wel mooie plaat hoor.
Walter
Eigenlijk is de magenta een heel lichte vignettering rond de 10 %
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
graan en het huisje kunnen het wel hebben, maar de wolken zij ongeloofwaardig geworden.
grt,bouk.
Bouk ,
Dat waren ze ook toen ik deze foto nam , vandaar dat ze men aandacht hadden
mvg xiebu
*BD1033BE*
mvg xiebu
ik zei nog,neem wat meer blauwe en witte watjes
wolken zijn echt "niet" altijd wit hoor
to the point,een knap plaatje Xiebu,jammer dat ik er niet bij was,gegarandeerd had er dan paars ingezeten
mvg xiebu
Oei, had dit effe niet gelezen Speciale kleur dat wel, toch blijf ik de paarsachtige wolkjes niet zo mooi vinden. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Domi de compo is niet de boeieenste die ik al zag van je maar de kleuren zijn volgens mij helemaal authentiek.
De plaat is goed niet meer of niet minder.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hmmmm...
De magenta-cast was dus duidelijk de bedoeling. Dan moeten wij de creativiteit van de fotograaf respecteren !
Edoch - het is niet mijn smaak. De ongewone kleur stoort wat mij betreft meer dan dat ze bijdraagt
Moet kunnen
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment