Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heel vroeg
Collapse
X
-
-
Re: Heel vroeg
Foto1 is echt super (l) hooguit de vliegtuigstreep weg poetsen en hij kan zo aan de muur(bij mij dan)
Foto 2, compositie staat mij niet echt aan, lijkt alsof het scheefstaat maar als ik door de mistheen kijk is het een weg.. vind die wat minder
foto 3.. Ik mis hier echt een onderwerp, wat is er te zien behalve een hekje en ochtendauw?
hoe vroeg was je eigelijk opgestaan om deze foto's te maken? Want ik heb donderdagochtend ook wat tijd over (A)
-
Absoluut de eerste voor mij , prachtig warm ochtendlicht , en lekker scherp enige wat spijtig is , is dat de boom een beetje centraal staat , als je links wat zou croppen is dit een absolute topper voor mij
mvg xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk berichtAbsoluut de eerste voor mij , prachtig warm ochtendlicht , en lekker scherp enige wat spijtig is , is dat de boom een beetje centraal staat , als je links wat zou croppen is dit een absolute topper voor mij
mvg xiebu
grtjs,
jeannot
Comment
-
-
geen voorkeur, een geslaagde reeks.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Zeer pastoraal !
En zoals mijn voorgangers : je eerste
Greetz, KAriboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtZeer pastoraal !
En zoals mijn voorgangers : je eerste
Greetz, KAriboe
kleine opmerking nogal veel ruis is misschien de bedoeling
groeten
jagertje
Comment
-
-
Allereerst ... proficiat dat je jezelf de moeite getroost hebt om zo vroeg op stap te gaan om foto's te maken. Dat getuigt van gedrevenheid !
Verder kan ik alleen maar de hierboven opgesomde reacties bijtreden (er is heel goeie en terechte kommentaar gegeven) maar tomklerks had het volgens mij direct bij het rechte eind ...
Comment
-
voorkeur gaat naar nr 1, mooi van kleur en belichting, knap gedaan,
gr Luc
Comment
Comment