Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de eerrste mooie bijkomende lichtweerkaatsing van de weg : op naar het licht
de tweede geeft mij een rustig gevoel, zeker omwille van de sfeer-weerkaatsing in het water, een beetje mistiek
De eerste is wat vreemd, in die zin dat je ofwel een donker afgetekend silhouet verwacht, ofwel detail in kleur. Hier heb je ze allebei...
De tweede vind ik gewoon subliem, prachtig, schitterend,... Mankeer ik nog iets?
mankeren wij niet beide iets X-off we hebben beide zo'n trukken doos hé
ja zou ook wel eens willen weten waar dat juist is
graag zelfs,als je de autostrade brussel luik neemt richting Hermalle sur Argenteau neemt"even ingeven gps,kom je boven aan de brug,naar links over de maas,richting Oupeye over de 2de brug,aan de rotonde rechtdoor,bergop een 3 tal km,dan naar links,terug een rotonde ,daar naar rechts,een 7 km blijven volgen en dan zie je de kerk zo voor je staan.
hoop dat je hier iets aan hebt
Dikke proficiat met je hof nominatie , dat doet me enorm deugd
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment