Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Bewust gekozen voor een harde en toonzetting...
Voor mij werkt het wel
Maar toch nét iets teveel met de schuivertjes gespeeld lijkt me; de rots in het water lijkt door de doorgedreven satuaratie eerder op een gloeiende blok lava...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Bewust gekozen voor een harde en toonzetting...
Voor mij werkt het wel
Maar toch nét iets teveel met de schuivertjes gespeeld lijkt me; de rots in het water lijkt door de doorgedreven satuaratie eerder op een gloeiende blok lava...
Greetz, Kariboe
Ik deel deze mening ook.
Mooie opname.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Merci voor jullie reacties.
Saturatie was misschien wel iets van het goede teveel.
Heb daarom nog een 2e minder gesatureerde versie als update geplaatst.
Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaertBekijk bericht
Merci voor jullie reacties.
Saturatie was misschien wel iets van het goede teveel.
Heb daarom nog een 2e minder gesatureerde versie als update geplaatst.
groetjes,
Het verschil in twee....en de foto is af Door de verzadiging over het geheel te laten zakken is ook de mooie gelige gloed in de lucht sterk af genomen....en het frisse groen in het gras uit je eerste bewerking lijkt nu heel anders. Misschien is plaatselijk bewerken de oplossing.Sterke compositie en mooi belicht.....uitzonderlijk mooie lokatie
Ik moet hier dwarsliggen De opname is naar mijn smaak nogal aan de drukke kant. Mischien net wat teveel gras en bossage, wat de aandacht aflijdt van het riviertje, wat het hoofdonderwerp zou moeten zijn. Maar da's mijn gedacht natuurlijk De lucht heb je wel op het juiste moment vastgelegd.
Comment