Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zulke beelden spreken altijd aan;
mooi, de lucht onderstreept het geheel en laat alles goed tot zijn recht komen;
(Het witte huis aan de linkerkant had ik wel weggelaten; dit trekt erg veel aandacht)
Maar het is en blijft een erg geslaagd landschap
huisje was inderdaad een twijfel geval, maar gaf nog wat kleur aan het geheel.
maar je hebt gelijk, had het beter weg kunnen laten maar, ben toch benieuwd hoe anderen er over denken.
dacht ook dat de boel wat scheef stond, maar effe het rooster er overheen gelegd en wat blijkt, het lijkt maar zo.
grt,bouk.
Het perspectief geeft die scheve indruk; maar die vind ik niet storend;
wat ik bijzonder leuk vind is dat je, in tegenstelling tot wat vele andere zouden doen, de oever "gerespecteerd" hebt;
daardoor breek je het landschap niet af, het gaat wel degelijk om een rivier in het landschap; daarom de eerdere mooi met het groene duimpje
Ik zou er onderaan een heel stuk aflaten, zodat er nog een beetje water overblijft. De grote watermassa maakt het geheel wat somber vind ik. Wel mooie wolken
Op het gevaar af hier wat op mijn hals te halen, geef ik toch maar mijn mening.
De foto boven croppen tot juist onder die rechtse grote wolk en rechts croppen tot juist voor hetgeen haaks in de rivier ligt.
Dan komt het dorp veel beter tot zijn recht. Het huis helemaal links stoort mij echt niet, integendeel, het heeft de foto meer "fleur".
Wat ik mooi vind is de afwisseling huizen/bomen, de afwisselende kleuren bruin/wit en groen.
Onderaan de foto is de oever juist genoeg weergegeven met een veelvoud aan detail.
Dit is het "Bouk Cachet"
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment