Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gisteren hebben we een prachtige wandeling gemaakt in de omgeving van Lo-Reninge aan de Lovaart en de IJzer! Heel mooi landschap!
Hieronder enkele sfeerbeelden...
De streek noemen ze "bacht'n de kuppe".
De streeks is ook gekend voor zijn restaurants waar je bijzonder lekker kunt eten.
Inderdaad met deze serie mooi de streek weergegeven
1 en 3 vind ik heel knap.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
mooie beelden die mij wel aanspreken.
vind ze alleen wat flets van kleur vooral de luchten, waarbij het dan bij de laatste wel weer mee valt, maar daar is het groen weer wat minder, wat op opname twee wel weer goed is.
hoop dat het nog wat te volgen is.
grt,bouk.
mooie beelden die mij wel aanspreken.
vind ze alleen wat flets van kleur vooral de luchten, waarbij het dan bij de laatste wel weer mee valt, maar daar is het groen weer wat minder, wat op opname twee wel weer goed is.
hoop dat het nog wat te volgen is.
grt,bouk.
Moet hier wel bij aansluiten..
De derde is voor mij de topper..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik heb geprobeerd rekening te houden met de opmerkingen (waarvoor dank) en aangepaste foto's geplaatst. Beter? Ik heb ze eens naast elkaar geplaatst en ik vind alvast van wel!
Comment