Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Allen hartelijk dank voor de fijne reacties!!
Het is mijn eerste foto in de HOF en ik ben zeer onder de indruk.
Lut heeft mij een mailtje gestuurd vanavond om mij er op attent te maken, en ik moet zeggen, ik heb echt een paar dikke tranen gelaten.
Fotogafie is mijn passie geworden, mede door Belgium Digital ,waar ik ontzettend veel van geleerd heb.
Mede fotografen, nogmaals bedankt voor de opbouwende reacties wat ik kreeg bij de plaatsing van mijn foto's.Door jullie inzicht en vakmanschap ben ik op de goede weg geraakt!
Groetjes chrit
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Allen hartelijk dank voor de fijne reacties!!
Het is mijn eerste foto in de HOF en ik ben zeer onder de indruk.
Lut heeft mij een mailtje gestuurd vanavond om mij er op attent te maken, en ik moet zeggen, ik heb echt een paar dikke tranen gelaten.
Fotogafie is mijn passie geworden, mede door Belgium Digital ,waar ik ontzettend veel van geleerd heb.
Mede fotografen, nogmaals bedankt voor de opbouwende reacties wat ik kreeg bij de plaatsing van mijn foto's.Door jullie inzicht en vakmanschap ben ik op de goede weg geraakt!
Groetjes chrit
Het is een zeer mooie opnames en de HOF is zeer dik verdiend..
Een mens mag eens blij zijn daarom..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment