Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Dit is er eentje van de bovenste plank...absoluut de max;
...de complementaire kleuren, de zeer sterke compo (ultra-wide), de wolkenformatie
en natuurlijk het gegeven aan details...
Ook de plaats van opname zelf is subliem te noemen, zonder meer
mvg,
Roland
De plaats is zowat het enige wat de doorslag geeft bij veel foto's. Zet me gewoon op een lokatie in een grote lege grasvlakte en bij een gans lege lucht af....en mijn foto's zijn net hetzelfde als iedere andere persoon die een toestel kan vasthouden. Als de lokatie op zich weinig moois te bieden heeft kan je er nooit iets goeds van maken hé Ik maakt het mijn eigen wat makkelijker door telkens een mooie lokatie te zoeken.
Bedankt voor je reactie
De plaats is zowat het enige wat de doorslag geeft bij veel foto's. Zet me gewoon op een lokatie in een grote lege grasvlakte en bij een gans lege lucht af....en mijn foto's zijn net hetzelfde als iedere andere persoon die een toestel kan vasthouden. Als de lokatie op zich weinig moois te bieden heeft kan je er nooit iets goeds van maken hé Ik maakt het mijn eigen wat makkelijker door telkens een mooie lokatie te zoeken...
Je bent gewoon te bescheiden, R!
Dit is erg, erg, erg geslaagd!
(Zeker nog als het geen HDR is, en ik geloof je op je woord. HDR is volgens mij uitgevonden om precies dit soort effect te bekomen)
Awel sé zal ik eens iet zeggen..
Ik post nog liever zo 1 per maand dan 2à3 andere op een heel week..
das pas selectief omspringen met de keuze bepaling van uw fotos.
Zien en nog eens zien en dan zo een prachtige plaat tevoorschijn toveren..
Met veel geduld kom je duidelijk verder..
En ik heb er al veel van je in de HOF gezien en soms ook niet maar dan zal het zeker niet aan je fotos liggen want ze zijn telkens weer een streling voor het oog Peter.
Straf dat dit met 1 enkele opname zo een prachtig resultaat opleverd.
Geen exposure blending of HDR gebruikt...Dit is klasbak...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Compositie vind ik hier prima. De fotografie en bewerking van de rotsen vind ik ademnemend goed. Maar de lucht ziet voor mij te onnatuurlijk tov de rest, alsof het van een ander foto komt.
Compositie vind ik hier prima. De fotografie en bewerking van de rotsen vind ik ademnemend goed. Maar de lucht ziet voor mij te onnatuurlijk tov de rest, alsof het van een ander foto komt.
Comment