Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
3 afge/nabe-werkte beelden van mijn ochtendsessie van gisteren in de panne... het deed weer pijn om zo vroeg op te staan, maar er zijn toch enkele leuke beelden uit voortgekomen:
Mgv,
Rik
Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Yep, net alsof je net even teveel aan schuifkes getrokken hebt.
Die ene met die witte mist zou een mooie zijn als de overgangen net even zachter waren.
Verder hele lekkere vroege vogel platen.
Stilte, rust en ochtendgloren.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Hier vind ik de tweede beter dan in je vorige post, zit meer kleur in.
Het hekkenwerk (de eerste vind ik dan nog de betere) van de beide andere vind ik persoonlijk iets te donker van kleurkes.
Comment