Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
tja...blijf erbij, dat ik bij dit soort fotografie, liever de horizon in het midden heb.
stukje van de lucht af dus.
scrol maar eens om te zien wat ik bedoel.
grt,bouk.
tja...blijf erbij, dat ik bij dit soort fotografie, liever de horizon in het midden heb.
grt,bouk.
Bouk,
Klik eens op de foto als je wilt, je komt dan op mijn Flickr uit waar nog een paar gelijksoortige opnames staan met bijna allemaal de horizon (bijna) in het midden ....
Voor de eerste foto sliep ik nog zeker?
Maar deze is in bijna alle opzichten heel mooi, nu ja, hij IS heel mooi!
Alleen ben ik het met Bouk eens, een stukje hemel eraf voor een beter evenwicht lucht/landschap en dan zal die perfect zijn. Heel bijzonder aan deze foto vind ik de linkeroever, fel door de zon beschenen terwijl er zware wolken boven hangen
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
grt,bouk.
En de linker boom eraf dan krijg je ook meer...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Klik eens op de foto als je wilt, je komt dan op mijn Flickr uit waar nog een paar gelijksoortige opnames staan met bijna allemaal de horizon (bijna) in het midden ....
Prachtige opname
Bewerking zeker niet over de top.
Over de scherpte,dacht eerst dat er wat aan mijn ogen mankeerde
Totdat ik alles gelezen had
Je kijkt heerlijk de diepte in.
Comment