Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dat gekende bos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dat gekende bos

Fraaie serie. Alle drie mooie en frisse platen. De eerste heeft voor mij wat extra's. De diepte werking is super. Mooi gedaan.
    Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
    Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
    Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

Comment

3 mooie....maar voor mij is de tweede de betere in deze serie. Knappe foto
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

prachtige reeks voor mij 2-1-3
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

Comment

Mooie serie met nr 2 als uitschieter. Heb jij een voorzetfilter of photoshop gebruikt voor de flair effect?
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
            Heb jij een voorzetfilter of photoshop gebruikt voor de flair effect?
            Nee, geen filter en niks aan gedaan. Enkel een diafragma van 16. Maar het is wel een beetje geluk hebben. Ik heb er vanop die plaats verschillende getrokken en soms kreeg ik dat effect en soms ook niet.
            I put the sexy in dyslexia

Comment

Mooie tweede

gr.ron.
              http://exhi-fotografie.nl

Comment

ik ga ook voor de 2e, De derde mag van mij ook wat 'groener'

Comment

hoe meer ik kijk,hoe meer ik geniet van die 2de plaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                    Mooie serie met nr 2 als uitschieter. Heb jij een voorzetfilter of photoshop gebruikt voor de flair effect?
                    Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
                    Nee, geen filter en niks aan gedaan. Enkel een diafragma van 16. Maar het is wel een beetje geluk hebben. Ik heb er vanop die plaats verschillende getrokken en soms kreeg ik dat effect en soms ook niet.
                    Een beetje geluk, een beetje geduld en een beetje kunde, wie zal het zeggen.
                    En wat doet het ertoe, het zijn drie mooie plaatjes en toch volhard ik in de boosheid.
                    Ik blijf bij de eerste, die ging zijn mannetje staan in Challenge volgens mij, of is dat overdreven?

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Een beetje geluk, een beetje geduld en een beetje kunde, wie zal het zeggen.
                      Ik zal het maar op dat laatste houden.

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Ik blijf bij de eerste, die ging zijn mannetje staan in Challenge volgens mij, of is dat overdreven?
                      Grtz, RF
                      Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn maar daar heb ik wel een probleempje mee. Ik heb een andere foto gemaakt diezelfde dag en die opgestuurd. De foto's zijn gemaakt op 1 mei maar nu bleek dat mijn camera nog een dag achter loopt en daarop heeft Spooky hem dus (terecht) geweerd. En deze heeft dus hetzelfde probleem van een verkeerde exif.
                      I put the sexy in dyslexia

Comment

Ik zal het maar op dat laatste houden.
                        Awel ik ook eerlijk gezegd, allee voor 95,95% dan toch

Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn maar daar heb ik wel een probleempje mee. Ik heb een andere foto gemaakt diezelfde dag en die opgestuurd. De foto's zijn gemaakt op 1 mei maar nu bleek dat mijn camera nog een dag achter loopt en daarop heeft Spooky hem dus (terecht) geweerd. En deze heeft dus hetzelfde probleem van een verkeerde exif.
                        Verdikke dat is dan brute pech

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Erg mooi, met een grote voorkeur voor #2!
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                          X