Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonnig landschap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zonnig landschap

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
    Daar zou best een boom kunnen staan, zelfs een heel bos, maar die kan volgens mij nooit een schaduw IN beeld geven aangezien de zon wel in beeld is, de schaduw ook maar de boom zelf niet. Hoe kan een zonnewijzer anders uberhaubt werken .... Licht gaat niet 'het hoekje om'.

Daar is het nu te laat voor.

Tja, ik nam op school ook nooit zomaar genoegen als ik het niet snapte en dat leidde wel eens tot irritaties bij sommige leraren, anderen wisten dat wel weer te waarderen.
    Hoe ze toch blijven door prammen over een onbenulligheidje , jongens toch , waar zijn we mee bezig
    Gaat het eigenlijk nog over DIGITALE fotografie ?

xiebu
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
      Het is dan maar goed dat foto's niet gemanipuleerd kunnen worden
      rauwe kop is anders ook..... maar der basis vom der basis ist potsgrund

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
        Hoe ze toch blijven door prammen ....
        prammen

Comment

ooh Hans,knappe link,mms zijn ze daar nu even zoet bij is ook een vorm van bevrediging aan het toetsenbord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            ooh Hans,knappe link,mms zijn ze daar nu even zoet bij is ook een vorm van bevrediging aan het toetsenbord
            Voor ik m'n bevrediging elders anders ga zoeken, kun je me eerst een bevredigend antwoord geven waarom de plaats van de zon en de zonnestralen verschilt tussen je eerste foto en je later gepost 'origineel'.
            Antwoord lijkt me heel simpel wanneer er geshopt zou zijn maar jij beweert dat dat niet is gebeurt.

groetjes,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaert Bekijk bericht
              Voor ik m'n bevrediging elders anders ga zoeken, kun je me eerst een bevredigend antwoord geven waarom de plaats van de zon en de zonnestralen verschilt tussen je eerste foto en je later gepost 'origineel'.
              Antwoord lijkt me heel simpel wanneer er geshopt zou zijn maar jij beweert dat dat niet is gebeurt.

groetjes,
              Helemaal mee eens.
              Zet jezelf nou niet voor lul en beledig onze intelligentie niet en geef gewoon toe dat die zon nep is.

Begint een beetje een triest verhaal te worden dit
              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jagertje Bekijk bericht
                valt deze schaduw dan niet goed??? ik ben tekenaar en als het licht van linksboven valt,zit de schaduw toch wel rechts zeker!!!
                Oorspronkelijk geplaatst door Jagertje Bekijk bericht
                kan dit dan niet van het tijdstip afhangen? misschien kan de ts ons dat verduidelijken
                Striptekenaar, zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                  Hoe ze toch blijven door prammen over een onbenulligheidje , jongens toch , waar zijn we mee bezig
                  Gaat het eigenlijk nog over DIGITALE fotografie ?
                  xiebu
                  Ik stel gewoon een vraag hoe iets kan, ik krijg een antwoord wat ik niet snap, ik probeer mijn vraag te verduidelijken en stel hem nogmaals, en dit alles gaat over DIGITALE fotografie. Wat is het probleem? Moet ik naar een ander forum, kunnen we dit in een andere thread/discussie voortzetten zeg het maar? Het zou jammer zijn indien de MOD dit op slot gooit en ik het nog niet snap. En als die zon erin geshopt is maakt mij dat geen bal uit dan snap ik een paar dingen gelijk.
                  Ik ben er klaar mee.

Comment

prachtig plaatje met mooie heldere kleuren
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

groetjes,
                      ruben,die 2 fotos zijn die even groot???dacht het niet hé
                      Helemaal mee eens.
                      Zet jezelf nou niet voor lul en beledig onze intelligentie niet en geef gewoon toe dat die zon nep is.

ooh,beledig ik jou intelligentie??vertel mij eens,hoe doe je dat dan ,zo"n zon erin shoppen........
                      Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
                      Ik stel gewoon een vraag hoe iets kan, ik krijg een antwoord wat ik niet snap, ik probeer mijn vraag te verduidelijken en stel hem nogmaals, en dit alles gaat over DIGITALE fotografie. Wat is het probleem? Moet ik naar een ander forum, kunnen we dit in een andere thread/discussie voortzetten zeg het maar? Het zou jammer zijn indien de MOD dit op slot gooit en ik het nog niet snap. En als die zon erin geshopt is maakt mij dat geen bal uit dan snap ik een paar dingen gelijk.
                      als de MOD er een slot op gooit,dan komt dit groten deels door jullie gemelk,op die vraag is al 5 keer of meer geantwoord willem,luister ik zal proberen kort te zijn
                      als ik een filter gebruik,zoals in deze "heb ik toch al gezegd denk ik" als ik shop dan heb ik zelfs geen probleem om dat toe te geven,er zijn er hier genoeg die dit kunnen beamen,zo dus een filter,zelf gemaakt,er zijn trouwens mede BD ers die mij via pm gevraagd hebben hoe je deze maakt,en ik heb hen dat op een simpele manier uit gelegd.en ik ben ook niet van plan om hier een discussie draadje van te maken alla de zevende dag.ik respecteer ieders mening,maar als men hier gaat zeggen hoe ik te werk ben gegaan,en wat ik heb gedaan,dan zitten we met met een "rasti rostelli probleem !! en moet ik mij hier nu constant bij jullie verantwoorden voor wat ik doe?ik dacht het niet. op die tijd met al dit geleuter zijn wij een avond shoot gaan doen,en dat zouden jullie beter ook doen,wat meer foto's maken in plaats van uwe kostbare tijd te vergooien met deze onzin.ik stel voor zoals andere ook al gedaan hebben om eens samen mee te gaan naar die plek Overrepen bij Tongeren en kan je het zien met u eigen ogen.
                      dan rest er mij u nog een fijn weekend toe te wensen,
                      en bedankt voor de comments

en het eten was lekker
                      jeannot
                      Last edited by gNo; 9 mei 2009, 23:53.

Comment

Helemaal mee eens.

Ik hoop dat je wel nog rustig kan slapen vannacht
                        Jij ook Willem

Volgens mij was het nacht en is de hele belichting fake. BOEIEND. Kijk naar het plaatje en oordeel. Hou op met dat gezever zeg!
                        Het is door mensen zoals u en Willem, soms echt een genot om hier je foto's te mogen posten

Comment

ruben,die 2 fotos zijn die even groot???dacht het niet hé
                          Het houd nochtans niet veel in om beide foto's eens in photoshop op zelfde schaal naast elkaar te zetten en dan blijft hetzelfde gelden wat ik al gezegd heb.
                          Iedereen die vindt dat ik aan het leuteren ben raad ik aan om eens hetzelfde te doen.

ooh,beledig ik jou intelligentie??vertel mij eens,hoe doe je dat dan ,zo"n zon erin shoppen........
                          Met een filterke http://www.digitalanarchy.com/knollPS/main.html

groetjes,

(maak je niet teveel zorgen over waarmee ik mijn tijd verdoe. ben deze avond ook wat foto's gaan trekken.)
                          Last edited by rubenknockaert; 10 mei 2009, 00:35.

Comment

Het houd nochtans niet veel in om beide foto's eens in photoshop op zelfde schaal naast elkaar te zetten en dan blijft hetzelfde gelden wat ik al gezegd heb.
                            Iedereen die vindt dat ik aan het leuteren ben raad ik aan om eens hetzelfde te doen.

Met een filterke http://www.digitalanarchy.com/knollPS/main.html

groetjes,

(maak je niet teveel zorgen over waarmee ik mijn tijd verdoe. ben deze avond ook wat foto's gaan trekken.)
                            ik maak mij geen zorgen zenne maar bedankt voor de link,kende ik nog niet. knap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                              prammen ...
                              Hij kent het verschil niet tussen een P en een D(-cup).
                              Last edited by Jos Vanhengel; 10 mei 2009, 02:09.
                              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                                Ik hoop dat je wel nog rustig kan slapen vannacht
                                Jij ook Willem

Volgens mij was het nacht en is de hele belichting fake. BOEIEND. Kijk naar het plaatje en oordeel. Hou op met dat gezever zeg!
                                Het is door mensen zoals u en Willem, soms echt een genot om hier je foto's te mogen posten
                                Nou Monica, zullen we maar niet de vermoorde onschuld uithangen ? Ik heb jou ook wel eens bezig gezien bij andere topics ,dus....
                                Of mag ik van jou op BD alleen positief commentaar geven?

In ieder geval , het wordt nu een welles-nietes-verhaal en daar heeft niemand wat aan.
                                GNO, commentaar was in ieder geval nooit persoonlijk bedoeld . Fijne zondag!!
                                Last edited by danielsl; 10 mei 2009, 03:35.
                                D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Working...
                                X