Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonnig landschap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zonnig landschap

Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
    Mooi
    Zo is dat
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Wel, vind het een knappe plaat!
      ::: Flickr :::

Comment

mooimooimooi

Comment

het origineel weergeeft idd de werkelijkheid ken dat trouwens van die filters
          het blijft een subliem plaatje ngo

Comment

prachtig natuurlijk landschap fotootje , origineel weergeven , was erbij als je de plaat maakte en blijft mooi zo mogen ze ook eens zijn

mvg xiebu
            "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
            *BD1033BE*

Comment

Jeannot, ze mogen zeggen wat ze willen het is een BEAUTY

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Knap zomers plaatje
                Grt
                Theike
                Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

Comment

is het geshopt wel mooi gedaan dan,is het niet geshopt super gedaan dan,maar de eerlijkheid verplicht ons bij "gemanipuleerde" beelden om dit erbij te vermelden het is geen schande hoor,"bewerkte beelden"hoeven voor mij niet vermeld te worden,want bewerking begint reeds in uw toestel,gemanipuleerde beelden zijn voor beelden waar objecten aan toe gevoegd zijn die er eerst niet waren,en die vermeld je best.in geval van deze foto laat ik u het voordeel van de twijfel en daarvoor hele mooie plaat,greetz tony

Comment

hoewel ik de compo wel mooi vind, heb ik het gevoel toch ergens iets te missen.
                    laat ik het zo stellen dat ik al beter werk van je heb gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Jeannot, ze mogen zeggen wat ze willen het is een BEAUTY

Grtz, RF

Zo is dat.Het is het resultaat dat telt.

Walter
                      D850

Comment

Ik vind het een heel mooi plaatje en de zelfgemaakte filter intrigeert me, lijkt me een heerlijk effect voor sfeerfoto's bij kaarslicht... Kan je een korte beschrijving geven van hoe die gemaakt is? Met welke filter start je en hoe bewerk je deze met het scheermesje?
                        Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                        vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wAckO Bekijk bericht
                          Ik vind het een heel mooi plaatje en de zelfgemaakte filter intrigeert me, lijkt me een heerlijk effect voor sfeerfoto's bij kaarslicht... Kan je een korte beschrijving geven van hoe die gemaakt is? Met welke filter start je en hoe bewerk je deze met het scheermesje?
                          wAckO, er bestaan zo'n filters ook hoor van o.a. Cokin.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Natuurlijk?

Als je naar de schaduwen van de bomen kijkt, kan de zon nooit in beeld komen zoals Jeannot haar erin geshopt heeft.
                            dat zag ik ook niet voor de zon aan , want de zon moet rechts gestaan hebben , denk dat dat een fantasietje was van jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
                              dat zag ik ook niet voor de zon aan , want de zon moet rechts gestaan hebben , denk dat dat een fantasietje was van jeannot
                              Wacht even, nu snap ik het niet meer. Jeannot geeft een link naar de originele foto die niet geshopt is. Op die foto is de zon zichtbaar en heeft daar dus gestaan. Voor mij is daarmee de kous af .... maar nu vraagt mijn dochter aan mij hoe kan het dan dat er schaduwen te zien zijn van bomen (buiten beeld) die zich dus rechts van de zon bevinden maar wel een schaduw IN beeld geven. Is er iemand die dat aan mijn dochter (en dus ook aan mij) uit kan leggen?
                              Ik ben er klaar mee.

Comment

Dit wondermooie plaatje (en ik vind het origineel al meer dan goed genoeg) blijft blijkbaar vragen oproepen. Wat er ook gebeurd is (en gno heeft effectief een filter gebruikt, waarin ik ook geïnteresseerd ben om meer details te kennen, of een linkje naar zo'n Cokin), het doet niets af van de schoonheid van het landschap, mooi gezien en vastgelegd door Jeannot.
                                Ik wou dat ik dit kon.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Working...
                                X