Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonnig landschap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zonnig landschap

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
    Die heeft helemaal geen PS nodig!

Mooie foto ..... maar is hij wel echt origineel .....
    yep, goed instelling in de nikon en dan gaat dat vanzelf,en in Overrepen bij tongeren is er dichtbij een natuur bos,en daar kom je echt niet uitgekeken
    een aanrader
    ik shop heel veel,en geef dat ook graag toe,maar als ik zeg dat deze geen ps gezien heeft,ben ik daar eerlijk in,ik heb hem enkel moeten bijsnijden

grtjs

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      ik shop heel veel,en geef dat ook graag toe,maar als ik zeg dat deze geen ps gezien heeft,ben ik daar eerlijk in,
      en ik geloof je, vind het trouwens een prima origineel hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

yep, goed instelling in de nikon en dan gaat dat vanzelf,en in Overrepen bij tongeren is er dichtbij een natuur bos,en daar kom je echt niet uitgekeken
        een aanrader
        ik shop heel veel,en geef dat ook graag toe,maar als ik zeg dat deze geen ps gezien heeft,ben ik daar eerlijk in,ik heb hem enkel moeten bijsnijden

grtjs

jeannot
        Ik geloof je absoluut, er stonden toch wel overduidelijk veel achter mijn opmerking.
        En je tip om een keer naar Tongeren te gaan neem ik zeker mee, bedankt.

Toch blijf ik worstelen met de, al eerder door schoonSpikke gestelde vraag, waar die strepen vandaan komen? Ook deze foto heeft die strepen en dat heb ik nog nooit eerder zo gezien.
        Last edited by Willem.; 5 mei 2009, 14:32. Reden: Strepen .... ?
        Ik ben er klaar mee.

Comment

zonnig landschap en vooral ook een mooi landschap dat hier goed werd in beeld gebracht. mooi werk Jeannot.
          Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
            Ik geloof je absoluut, er stonden toch wel overduidelijk veel achter mijn opmerking.
            En je tip om een keer naar Tongeren te gaan neem ik zeker mee, bedankt.

Toch blijf ik worstelen met de, al eerder door schoonSpikke gestelde vraag, waar die strepen vandaan komen? Ook deze foto heeft die strepen en dat heb ik nog nooit eerder zo gezien.
            dit is gedaan met een oude filter,die ik met een scheermesje bewerkt heb,deden we in de analoge tijd zo,en dat is nu niet anders

grtjs

jeannot

Comment

dit is gedaan met een oude filter,die ik met een scheermesje bewerkt heb,deden we in de analoge tijd zo,en dat is nu niet anders

grtjs

jeannot
              Aha, bedankt voor de uitleg. Grappig effect voor een keertje maar het ziet er wel kunstmatig uit.
              Ik ben er klaar mee.

Comment

Tis een knap zomers plaatje

mvg noellie

Comment

een hele mooie ,en prachtige kleuren

grtz caroline
                  Niet alleen mijn camera maakt de foto ,maar ook mijn hart.

Comment

Deze foto is zo mooi van kleur, dat ik het groen bijna kan ruiken. Alsof het net hard geregend heeft. Prachtig
                    Last edited by Monica; 5 mei 2009, 21:51.

Comment

Mooi
                      Groetjes Hendrika

Comment

Mooie, hoewel ik de schaduwen tov de fake-zon niet kloppen vind... En je post er de 'originele' maar waarom staat die fake-zon er dan ook op?
                        www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Bruyn Bekijk bericht
                          Mooie, hoewel ik de schaduwen tov de fake-zon niet kloppen vind... En je post er de 'originele' maar waarom staat die fake-zon er dan ook op?
                          die filter stond erop toen ik de RAW nam anders had ik die "strepen" er niet op en die "uitgebrande zon" tegen 16 u en het is hel weer,kom maar eens mee dan zie je vanwaar het licht komt,het is zoals de tekenaar hier ergens in het draadje zegt,mms een aanrader,maak eens zo'n filter van een oude het is vrij makkelijk,

deze week doe ik nog een post,die is wel geshopt

grtjs

jeannot

Comment

Dat is een heerlijk landschap en inderdaad een zonnig landschap. Het voelt aan als een warme zomerdag met heldere kleuren, mooie details en prima belichting! Knap gedaan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Bruyn Bekijk bericht
                              Waarom blijf je twijfelen aan het woord van de TS? Hij heeft toch al verklaard hoe of wat
                              Sorry...ik wil niet zemelig overkomen...maar de achterdocht die sommige mensen hebben begrijp ik niet en maakt het er niet altijd plezieriger op.
                              Je mag mij dat wel eens leren gNo, als je ooit tijd hebt: hoe ik zo'n lensje kan maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
                                Mooi
                                ik volg
                                Groetjes Hilde
                                http://hildeg.smugmug.com/

Comment

Working...
                                X