Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Awel Jeannot das nu eens een zeer mooie natuurlijke plaat met rechts die mooie stralen van de zon..Het zijn precies wel van die ariel strepen? Welk effect is dit Jeannot?
Ach een mens krijgt er zin in om te gaan wandelen..Mooie opname.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
valt deze schaduw dan niet goed??? ik ben tekenaar en als het licht van linksboven valt,zit de schaduw toch wel rechts zeker!!!en hier krijg je het omgekeerde effect: mooie plaat ngo
het was ongeveer 16u en de zon stond waar ze nu staat,enkel een "zelfgemaakte" filter gebruikt,er zijn er hier nog die het kunnen beamen jagertje en voor de rest weinig geshopt mag ook al eens hé
Fotojokken. Wat is er wel echt aan de foto, kloppen de kleuren wel? De bomen staan al voor een deel in de herfstkleuren terwijl de schaduwen niet echt lang zijn.
Nou ja, leuk plaatje maar ik zie er liever meteen bijstaan dat het PS werk is.
Fotojokken. Wat is er wel echt aan de foto, kloppen de kleuren wel? De bomen staan al voor een deel in de herfstkleuren terwijl de schaduwen niet echt lang zijn.
denk dat iedereen zijn fotos wel eens in ps doorzeeft
mooi plaatje gno en er wat aan geknutselt in ps of niet
het is een mooi plaatje
persoonlijk denk ik da je niet de veel ps werk heb gedaan
plaats hem eens origineel dan kunnen we allen eens vergelijken
mvg rohnny
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
denk dat iedereen zijn fotos wel eens in ps doorzeeft
mooi plaatje gno en er wat aan geknutselt in ps of niet
het is een mooi plaatje
persoonlijk denk ik da je niet de veel ps werk heb gedaan
plaats hem eens origineel dan kunnen we allen eens vergelijken
mvg rohnny
Dat is de al oude discussie waar ik persoonlijk een uitgesproken mening over heb:
Comment