Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Eventjes langer bekeken:
Bij de 2e wordt mijn blik meer de foto ingetrokken terwijl die bij de 1e stopt op de boeg van de boot. Dieptewerking is bij de 2e sterker dan bij de 1e. Denk dat dit ook komt door de golfjes (lijnen) achter de boot en doordat er bij de 2e ook nog bomen zichtbaar zijn aan de andere zijde van de vaart (meer perspectief lijnen dus).
Het rad achteraan vind ik ook wel een meerwaarde.
Eventjes langer bekeken:
Bij de 2e wordt mijn blik meer de foto ingetrokken terwijl die bij de 1e stopt op de boeg van de boot. Dieptewerking is bij de 2e sterker dan bij de 1e. Denk dat dit ook komt door de golfjes (lijnen) achter de boot en doordat er bij de 2e ook nog bomen zichtbaar zijn aan de andere zijde van de vaart (meer perspectief lijnen dus).
Het rad achteraan vind ik ook wel een meerwaarde.
2e dus
denk inderdaad dat het de vaarrichting is.
grt,bouk.
Ja wat kan ik zeggen...De eerste dan maar..Gewoon door het gevoel.
Je beelden toveren telkens een smile op mijn gezicht. Als ik er naar kijk,kijk ik steeds wat langer.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment