Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Immer veranderende strand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Immer veranderende strand

    Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
    Daar ter plekke zal je zien dat er echt niets aan gelegen is om gelijkaardige foto's te maken.
    De omgeving is gewoon anders dan de Belgische kust.....meer afwisseling.Haal op voorhand de getijdentabel af van de omgeving rond Calais en de beide Caps......bij laagwater komen er mooie stukken rots of kleiplaten bloot te liggen.Hoogwater betekend op sommige plekken dat je zelfs het strand niet meer opgeraakt......het water komt tot helemaal tegen de Falaises(krijt-kalkrots).Veel succes en bedankt voor de reactie !!!

    Hier vind je de getijdentabellen.....de dag voor je vertrek kan je de waterstanden en tijdstippen voor een ganse week afdrukken. Klik in de lijst op de plaats waar je het dichtst bijzit.
    Bedankt voor de info,idd handig zo'n tijdentabel...ik heb er nog niet eens bij stilgestaan ...spannend

    Comment


    • #32
      Re: Immer veranderende strand

      Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
      Bedankt voor de info,idd handig zo'n tijdentabel...ik heb er nog niet eens bij stilgestaan ...spannend
      Ooops, dat zou je dan best wel doen
      Het getijdeverschil is daar echt wel indrukwekkend, het water komt soms sneller op dan je denkt en je ziet het ook niet altijd komen...
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #33
        Re: Immer veranderende strand

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Wat moet een mens hier nog op zeggen?
        Wou dat ik hem gemaakt had
        Boenk derop

        Meesterlijk gewoon, zaaalig kleurenpallet

        Comment

        Working...
        X