Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zal hier wel de wind van voren krijgen. Prachtplaat maar zoals ik je al heb gezegd, had je misschien nog beter iets gewacht. De zon is nu nog heel fel. Anderzijds zou ik niet willen dat je onderkoeld raakt.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Euch , correctie , heren , het waren wel mijn liesbotten he hahahahahahahaha
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Zit veel bewegingsonscherpte in, zal van het bibberen zijn
Ik hoop dat ze mij weer niet verkeerd begrijpen Jeanot
Vind dit een mooie plaatje,maar zo trek het op niet veel.Waarom, zo klein komt deze foto niet tot zijn recht. Deze zou je in het zeer groot moeten zien. Alsof je de Nachtwacht van Rembrand hier zo klein zou plaatsen met een foto.
Mooie kleuren
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Mooie foto gNo
Over de echtheid van de golfjes in het water heb ik wel mijn twijfels(photoshopfiltertje misschien ???)......maar het totaalbeeld is uiteindelijk toch goed.
Comment