Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een heerlijk lijnenspel uitgetekend in de nawinterse natuur.
Prachtig die net niet bevroren grond, de rijp op de vers bewerkte akker, en dat weer wat milder gemaakt door de bewerking.
En die late zon , net achter de horizon maakt het hele plaatje af.
Maar Jeannot, ik ben wel blijer met de huidige temperaturen hoor
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Een heerlijk lijnenspel uitgetekend in de nawinterse natuur.
Prachtig die net niet bevroren grond, de rijp op de vers bewerkte akker, en dat weer wat milder gemaakt door de bewerking.
En die late zon , net achter de horizon maakt het hele plaatje af.
Maar Jeannot, ik ben wel blijer met de huidige temperaturen hoor
Sjonge, ik zou het niet mooier kunnen zeggen. Ik ben het zélfs eens met de laatste zin.
groeten van Henk
leuk standpunt en compo, al zou ik het hek tegen het kader laten beginnen, geen ruimte links van het hek dus.
versterk de lijnen meer naar de horizon van het land en het hek zelf.
grt,bouk.
leuk standpunt en compo, al zou ik het hek tegen het kader laten beginnen, geen ruimte links van het hek dus.
versterk de lijnen meer naar de horizon van het land en het hek zelf.
grt,bouk.
Ben ik volledig mee eens.
Mooie bewerking Jeannot. En knap gezien.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
amai , je bent er echt op vooruit gegaan , nog enkele shoots en workshops en je bent waar je moet zijn... the colors , sterk bezig
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment