Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
is ook de bedoeling van deze kleuren ietsjes naar voor de schuiven
deze foto is gemaakt met den min 10stops filter hans
De -10stops zou moeten de sluitertijd verlengen zodat het water gladder wordt e je een mooi effect in de lucht/wolken krijgt, maar op zich doet zo'n filter niets aan de kleuren...
On topic: ik vind de compo super maar ben het eens met de opmerking over kleuren.
De -10stops zou moeten de sluitertijd verlengen zodat het water gladder wordt e je een mooi effect in de lucht/wolken krijgt, maar op zich doet zo'n filter niets aan de kleuren...
On topic: ik vind de compo super maar ben het eens met de opmerking over kleuren.
volledig gelijk in maar ik heb de kleuren iets naar voor gebracht omdat de originele iets te bleek was imo
mvg rohnny
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Ik weet niet wat je na de hdr bewerking gedaan hebt, maar het oogt niet lekker.
Of je hebt te weinig doorgetrokken, of te veel
Die kleuren hoeven van mij helemaal niet natuurlijk te zijn.
kijk naar de foto's van Xiebu en Gno van recent.
Maar hier krijg ik een net niet links en net niet rechts gevoel van.
Verder is dit een prima plaat, compo en dergelijke .
Maar dat hoeven we toch hier in showcase niet meer te benoemen.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
De foto heeft geworpen ?
Hoera het is een jongen en een meisje.
Maar goed.
Twee is "normaler" en dus eigenlijk een gewoon saai ansichtkaartje, ook al is die zelf wel goed genomen.
Drie is een mooie ZW omzetting
Die kan ik wel smaken.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Zelf heb ik een voorkeur nr 2, hier ogen de kleuren,voor mij, realistischer...vooral het zand in de éérste foto is juist wat teveel voor mijn persoonlijk smaak....jou -10 stops heeft wel in de lucht en het water het juiste effect teweeggebracht....knap
Comment