Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Nummer 1 zonder twijfel! Knap wateroppervlak. Voor mij staat dit deze zomer op het programma, dus tips zijn welkom! Een polarisatiefilter lijkt me daar wel nuttig!!
Voor mij staat dit deze zomer op het programma, dus tips zijn welkom! Een polarisatiefilter lijkt me daar wel nuttig!!
Voor landschappen is een brede breedhoek geen overbodige luxe (ik had een Sigma 10-20 mee) en m'n (toentertijd pas aangekochte) polarisatiefilter zat bijna constant erop. Een algemene tip: niet doen zoals de meeste Amerikaanse toeristen, namelijk één dag per park, enkel foto's trekken langs de autowegen en wandelingen doen van maximaal een paar kilometer Wandelen, wandelen, wandelen... En best op voorhand wat boekjes kopen met wandelroutes en nadenken over welke potentiële hikes je kan doen (soms liggen de beginpunten van hikes nogal ver of zijn ze moeilijker bereikbaar). Een praktische opmerking, het klinkt dom, maar zoek op wanneer de zon ondergaat. Wij hebben een paar keer nogal laat onze hikes beëindigd (te laat begonnen), en terugrijden naar het hotel op wegen die vaak langs afgronden gaan, met veel bochten en potentieel groot wild op de baan, in het pikdonker... 't Is niet zo leuk
Mijn foto's en fractals
Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.
Voor mij de eerste vanwege de dieptewerking. Echt een knap plaatje
Tweede oogt bij mij een beetje flets. Vergelijk het groen van de bomen eens met die eerste.
Comment