Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is volgens mij niet direct een compliment voor de foto.
Ik vind geen van de drie speciaal, sorry.
Het zijn mooie paatjes qua uitzicht, maar fotografisch hebben ze weinig te bieden, het blijven toeristenkiekjes.
toeristenkiekjes, brochure,.... ach ja. Een beetje wel misschien, maar niet alles moet "fotografisch" zijn hé. Een mooi toeristenkiekje (we kennen allemaal de toeristenkiekjes van personen die ledematen missen) heeft ook wel iets, en niet alleen voor de fotograaf van dienst. ben zelf 2 keer in Bodrum geweest en die foto's zijn idd. "Bodrum foto's"...
Fotografisch heeft de eerste m.i. het meeste potentieel. Alleen vind ik de horizon verkeerd liggen. Ik zou eens eentje proberen met de horizon op 1/3... volgende keer dan misschien
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Comment