Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerste mooi maar de kleuren iets oververzadigd. Tweede meeste potentieel, maar had de boom ofwel helemaal meegenomen ofwel de linkerkant eraf gelaten. Ook jammer van de flare - die vlekken kan je wel wegwerken denk ik
Je tweede heeft het meeste potentieel vind ik, alleen begrijp ik niet goed waarom je die boom daar hebt afgesneden. De flare is ook geen toevoeging vind ik, waarschijnlijk is die er gekomen door de nog te sterke zon.
Comment