Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Was ook mijn eerste idee. Zelfs al zet ik mijn scherm "volopen" (heb mijn Mac-scherm gewoonlijk iets "gedimd"), dan blijft de voorgrond te donker en dus weinig bijdragend tot het geheel.
Maar mooie avond/nachtfotografie (en dat zijn de plaatjes alleszins) kan ik altijd waarderen. Ik zou ook eens bij gelegenheid proberen om de foto's wat vroeger op de avond (tijdens het blauwe uurtje) te nemen.
Alleszins bedankt voor de commentaren!
Wat het water betreft: bij de eerste twee volg ik hier wel in. Ik zal dit dan ook proberen aan te passen zodra ik de kans heb.
De derde ga ik echter gewoon laten staan... Hier is het imo een mooi evenwichtig beeld tussen lucht en water. Dus dit blijft zo.
Wat het blauwe uurtje betref: hier heb ik ook een reeks foto's van hoor... Normaal gezien post ik die later ook nog wel. Maar ik vond deze reeks mooi bij elkaar passen.
Merci voor je comment!
Op algemeen verzoek de tweede even aangepast... Bij de eerste kreeg ik telkens de melding "invalid size"... die kon ik dus niet aanpassen...
Comment