Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
1. Of deze foto in SC thuishoort is idd voor interpretatie vatbaar maar ik heb er al slechtere gezien. Maar dit is nu de reden dat ik nooit in SC post en liever in fotobeoordeling.
2. Ik dacht dat er hier bij BD vooral gezegd werd wat er beter kan bij de foto. Nu heb ik al gemerkt dat dit verre van waar is.
Ik heb altijd er tegenop gezien om mij in te schrijven in een fotoclub omdat ik nog altijd het idee heb dat ik niet echt leeftijdgenoten en zielsverwanten tegenkom op zo'n plaats, maar als je idd beter wilt fotograferen heb je aan BD ook niet zo veel.
Het zijn trouwens bijna altijd dezelfde mensen die de comments krijgen en hoe bekender het forumlid, hoe milder de commentaren (met uitzondering van Mensen & Modellen waar in mijn ogen veel interessante comments worden geplaatst, maar wat jammer genoeg mijn ding niet is)
1. Of deze foto in SC thuishoort is idd voor interpretatie vatbaar maar ik heb er al slechtere gezien. Maar dit is nu de reden dat ik nooit in SC post en liever in fotobeoordeling.
2. Ik dacht dat er hier bij BD vooral gezegd werd wat er beter kan bij de foto. Nu heb ik al gemerkt dat dit verre van waar is.
Ik heb altijd er tegenop gezien om mij in te schrijven in een fotoclub omdat ik nog altijd het idee heb dat ik niet echt leeftijdgenoten en zielsverwanten tegenkom op zo'n plaats, maar als je idd beter wilt fotograferen heb je aan BD ook niet zo veel.
Het zijn trouwens bijna altijd dezelfde mensen die de comments krijgen en hoe bekender het forumlid, hoe milder de commentaren (met uitzondering van Mensen & Modellen waar in mijn ogen veel interessante comments worden geplaatst, maar wat jammer genoeg mijn ding niet is)
de eerdere kritiek is misschien misplaatst door dat ik de foto zie als bedrog.
Als ik de foto bekijk zie een vlak beeld waar ik geen waterval in terug zie.
ik zie kleine plantjes waar water tussen loopt (varens enz.) ik krijg nergens de induk dat dit groots is ik denk eerder een mine waterloopje aan 1 of ander vijvertje sorry maar zo zie ik het.
als dit echt wel een waterval zou zijn dan is de compo heel ongelukkig gekozen.
sorry ik blijf erbij als ik de titel en foto bekijk is dit nep.
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
Comment