Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is ongetwijfeld een heel mooi landschap... maar ik zie er spijtig genoeg niks van; ZOOOOOO klein!
De onscherpte zie ik wél .
Staat hij ergens in originele grootte via een linkje want ik ben er echt wel benieuwd naar?
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Eddy het is kwa compositie een zeer knappe opnamen.
De kleuren zijn ook schitterend..Toch spijtig he dat ge uw statief nie bij had...
Had ge daar nergens een steunpunt of zo?
Waar is die gemaakt?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Eddy het is kwa compositie een zeer knappe opnamen.
De kleuren zijn ook schitterend..Toch spijtig he dat ge uw statief nie bij had...
Had ge daar nergens een steunpunt of zo?
Waar is die gemaakt?
in vliermaalroot - zal het je wel eens tonen - geen enkel steunpunt spijtig genoeg
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Geweldig.
Dadelijk even in elkaar gaan zetten! Lekker compact en kan gewoon in de tas mee!
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Comment