Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
is dit op weg tussen Landen & Tienen of Landen & St-Truiden? ik neem namelijk elke dag de trein van Tienen naar Alken en dat komt me wel bekend voor...
pracht foto, schitterende kleuren, zeer gave compo maar voor mij ook boven en onder te donker. heb je dit opzettlijk gedaan ?
erg natuurlijk lijkt het me niet.
is dit op weg tussen Landen & Tienen of Landen & St-Truiden? ik neem namelijk elke dag de trein van Tienen naar Alken en dat komt me wel bekend voor...
Aan de glooing te zien lijkt het me tussen St Truiden en Landen?
Het is vlakbij het station van Landen, in het midden van deze kaart. (bovenaan langwerpig lichtgroen veld)
Als je met de trein van Sint-Truiden komt, en net voor Landen onder lijn 36 doorgereden bent, zie je aan de linkerkant een nogal hellend veld liggen.
Wel, daarin stond ik om deze foto te maken. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Micro
Dg, had ge de trein daar aan de vertakking geparkeerd of zijt ge met de auto teruggegaan?
Ha, ik had de trein natuurlijk eerst volgens de regels van de kunst geïmmobiliseerd.
Nee serieus, er zijn in die omgeving mooie landschappen te fotograferen, het loont de moeite om daar met de auto of fiets de (veld)wegen eens te gaan verkennen.
Over de "donkerheid": de lucht was op de oorspronkelijke opname al erg donker door het gebruik van een polarisatiefilter, maar ik heb naar eigen smaak nog wat nabewerkingen uitgevoerd.
@ Micro: 'k zal nog eens een wit kader proberen.
Ik neem ook wel eens regelmatig d'n trein, maar zit gewoonlijk naar ander zaken te kijken .
Een gedurfde foto om deze in portretstand te nemen, de tractorsporen en het boompje rechts geven de extra-dimensie aan het beeld.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment