Nog ééntje uit een vorige serie....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dezelfde knotwilg....anders
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Dezelfde knotwilg....anders
Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk berichtdit is een prachtplaat hoor
veel betere weersomstandigheden sinds we er de laatse keer geweest zijn
mvg rohnnynikon coolpix s9100
Comment
-
inderdaad een prachtige fotogroetjes Pascal
Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/
Comment
-
Ach wat man... ga toch elders spelen
Weet je wat je platen met mij doen ???
Die zorgen ervoor dat ik morgen weer vroeg op pad wil gaan... Maar dat kan niet . Ik moet werken gaan
Heerlijk landschapje weer
Hoewel ik mij eerlijkheidshalve afvraag of de 2 knotwilgen niet meer naar links konden in het kader, zodat het beekje boven de linkerbovenhoek in het beeld schoof... ?
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtHoewel ik mij eerlijkheidshalve afvraag of de 2 knotwilgen niet meer naar links konden in het kader, zodat het beekje boven de linkerbovenhoek in het beeld schoof... ?
Greetz, Kariboe
Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk berichtDe nevel zorgt voor sfeer maar die wordt jammerlijk verstoord door die lelijke oranje band rond de zon.
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtAch wat man... ga toch elders spelen
Weet je wat je platen met mij doen ???
Die zorgen ervoor dat ik morgen weer vroeg op pad wil gaan... Maar dat kan niet . Ik moet werken gaan
Heerlijk landschapje weer
Hoewel ik mij eerlijkheidshalve afvraag of de 2 knotwilgen niet meer naar links konden in het kader, zodat het beekje boven de linkerbovenhoek in het beeld schoof... ?
Greetz, Kariboe
Comment
-
een heerlijk plaatje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtKariboe moet gij s,zondags werken?
Of mis ik hier iets ??? Kan natuurlijk ook
Trouwens, het was maar om te lachen hoor... ik was niet echt kwaad... ik ga graag werken - dat leidt mijn aandacht een beetje weg van fotografie
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtDien versta ik toch niet hoor Spikke... Ik heb dat toch op maandagavond geschreven ? En ja, den dinsdag mag ik werken...
Of mis ik hier iets ??? Kan natuurlijk ook
Trouwens, het was maar om te lachen hoor... ik was niet echt kwaad... ik ga graag werken - dat leidt mijn aandacht een beetje weg van fotografie
Greetz, Kariboe
NAtuurlijk was dat om te lachen..
Comment
Comment