Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
beetje dubbel..
dat die linker molen in de schaduw valt en die rechter in de zon, is, aan de ene kant wel apart, maar aan de ander kant vind ik de linker molen toch wel wat te donker/sombertjes overkomen.. verder ziet het er prima/Boukiaans uit..
mooi bouk
maar doe er eens 5cm bovenaan af en het plaatje komt veel sterker over
mvg rohnny
Dat zou ik nooit doen! haalt veel van de dramatiek van deze mooie Hollandse wolkenlucht weg.
Nikon D300, Nikon 12-24mm - 18-200VR - Nikon f 2,8/80-200mm - Sigma 70mm macro - Sigma 50-500mm - tamron 1,4 pro converter en verder veel MF Nikon glas, 4 Gitzo's, Tassen en een complete Haselblad en Leica set die met pensioen zijn
Aangezien die molens toch voldoende aandacht trekken, in de zon en in de schaduw, had ik
graag van boven nog iets meer lucht, wolken en dus ook diepte gehad. Mooie foto
Aangezien die molens toch voldoende aandacht trekken, in de zon en in de schaduw, had ik
graag van boven nog iets meer lucht, wolken en dus ook diepte gehad. Mooie foto
tja..als reeds geschreven, heb ik er juist een heel stuk afgehaald!
grt,bouk.
Ben benieuwd naar de exif.
Heb gisteren in ons belgenlandje ook soortgelijke foto proberen te maken en ofwel was de lucht overbelicht ofwel was het landschap onderbelicht.
Tips??
Comment